Levering og retur

Frakt & retur


Vi sender alle pakker med Posten, og du kan velge mellom Posten sporingspakke til hentested eller Bring bedriftspakke levert på dør. 

Vi tilbyr gratis frakt til privatpersoner i Norge (ikke Svalbard) ved bestilling over 1500 kr og disse pakkene blir sendt med Posten sporingspakke.

Disse pakkene har en fremsendingstid på 1-5 dager avhengig
av hvor du befinner deg i landet. Alle Postens sporingspakker kan
spores på Posten.no 

Retur:

Returfrakt må du selv bekoste med mindre varen er defekt
eller vi har levert feil vare. Retur skal sendes som brev eller
pakke, ikke som oppkrav.

Har du ikke mottatt mail eller sms pga. feil oppgitte opplysninger
står du fremdeles ansvarlig for å hente ut pakken i tideHusk at
du når som helst etter bestilling kan ta kontakt med oss for å få
informasjon om bestillingen din. Denne informasjonen vises her 
under kjøpsbetingelser, under kjøpsprosessen i handlekurven samt
på mail du mottar ved sendingsbekreftelseBetales ikke gebyr for
uavhentet pakke innen forfallsdato -
overføres fakturaen til inkasso for videre behandling. 

Uavhentede pakker
Dersom du bestiller hos oss og velger leveringsmetoden servicepakke,
har vi oppfylt vår del av kjøpsavtalen når pakken er levert til ditt lokale postkontor. Det er da ditt ansvar som kunde å hente ut pakken innen fristen
.

Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers helt passiv, vil dette
ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da
ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11
og §13, og mister således retten til å gå fra avtalen. 


Du vil da bli belastet for uavhentede pakke med et gebyr på inntil ca 500 kr.
Dette dekker fraktkostnad vi har hatt for tur/retur, behandling av returpakken
samt faktueringskostnader + et gebyr på 250 kr.

Du er selv ansvarlig for at kontaktinformasjonen du har oppgitt på ordren din
er riktig.